Infinity school 2

Marko Paunović, 30th November 2020

English text by Bruno Sandrić not available at the moment.

Pozdrav svima novim ljudima u Infinityu i starim maherima. Živili!

Evo mog prvog battle reporta.

Ja sam igrao s combined army listom koja se dobije u starter setu. Moja lista je znači 3x Unidron (Plasma Carbine) 1x Fraacta (Combi Rifle) 1x Maakrep Tracker (HMG) 1x Umbra Legate (DA CCW)

Click for enlarged picture Click for enlarged picture

Click for enlarged picture Click for enlarged picture

Click for enlarged picture Click for enlarged picture

Slike ubačene sa službene stranice Corvus Belli - Redom s lijeva gore prema desno dolje su Fraacta, Maakrep, Umbra Legate i onda 3 Unidrona

Tj. tako bi trebali izgledati kad se profesionalno obojaju. Moji su izgledali:

Click for enlarged picture

0 srama! Nisu još pobojani ali ide polako. I da namjerno sam Umbri zakrivio mač jer mogu (+lakše stane u spužve za transport)

Kocka je bačena i ja sam izvukao 8 a moj cijenjeni i voljeni protivnik Ivor je dobio 4.

Ja sam odabrao igrati prvi, moj protivnik je odabrao stranu stola. Što znači da ja prvi postavljam svoje figure i igram prvi.

Igrali smo najobičnije napucavanje u 3 poteza. Tko ubije više pobjeđuje. Moje postavljanje je izgledalo ovako. 1 unidron lijeva zgrada, 2 unidrona desna kako bi se popeli na zgradu da imam bolji pregled situacije i staviti malo presinga na protivnika kako se ne bi mogao micati bilo gdje bilo kad. Umbra bi protrčala i možda bocnula tu i tamo nešto. Fraacta ima posebno pravilo da može uči s boka pa ajde da probamo i Maakrep koju smijem postaviti nakon što protivnik postavi sve svoje figure.

Click for enlarged picture

Sve figure moraju biti postavljene unutar 8 incha od svoje strane stola i igra počinje.

Click for enlarged picture

Moj prvi potez:

Click for enlarged picture

Ovo je prva situacija u kojoj se našao moj Unidron. Odlučio sam zapucati prema „nesretniku“ koji ima rocket launcher. Pa ne može biti tako gadno. Pomaknuo se do mjesta gdje je kocka i odlučio pucati.Izmjerio 17 incha. Ja imam +3 po profilu oružja i BS 11. Protivnik je u parcijalnom zaklonu i ja opet imam -3 na BS tako da se ponište. Moram dobiti 11 ili manje. Protivnik je odlučio odgovoriti povratnom pucanjem nazad. Ja bacio svoje kocke, on bacio svoju. Ja dobio 2 i 18, protivnik lijepih 10. Probam se spasiti na armor i ne uspijem. Jedan manje.

Click for enlarged picture Click for enlarged picture

Unidron se popeo na zgradu i proba pucati po udaljenoj meti. Crvena linija lasera označava line of sight. Puca, promaši. Nije neka sreća ali ajde. Maakrep proviri i ubija nekog nesretnika i prije nego se uspio pomaknuti. Za sad smo 1:1. Ajde nije loše. Ostatak poteza prolazi u pokušaju pozicioniranja i trošenja ordera na skroz nepotrebne stvari i simuliranje muha bez glave. Ništa pametno se ne dogodi.

Protivnikov prvi potez

Protivnik pokušava rocket launcherom pogoditi Maakrep, ja izbjegnem (oboje smo bacili 2). Moj unidron ima ARO i pokuša pucati na rocket launcher, ali promašaj. Iskreno ništa previše zanimljivo. Mrko se gledamo i dobacujemo uvredama i metcima. Nitko pogođen, nitko ubijen samo jako razočarani ponosi.

Moj potez 2

Click for enlarged picture

Fraacta ulazi s boka da se proba razračunati s onim likom koji ima rocket launcher. Baš me nažuljao lik... I stavim ja nju tamo i sjetim se da su tu još 2 lika koji jedva čekaju vidjeti me i pucati iz svih rupa koje imaju po meni. Fraacta se prislonila uz zgradu i čeka da se malo raščisti zrak.

Maakrep pokuša gađati kolegu s rocket launcherom. On se odlučuje gađati nazad. Ali nije on ni shvatio koliko je ovo bio zapravo dobar potez za mene.

U tom trenu sam se morao malo prisjetiti malo vjerojatnosti i statistike s faksa. Znamo da se kocka može matematički modelirati kao nezavisni diskretni vjerojatnosni prostor s 20 mogućih ishoda po bacanju. Vjerojatnosni prostor je geometrijskog oblika pravokutnika s jednako vjerojatnim svakim ishodom kod bacanja. To nam zapravo govori da je za svaki broj na kocki jednako vjerojatan s vjerojatnošću 5%. Također zbog toga što je rezultat ovog AROa i na kraju dana cijelog pucanja zapravo funkcija slučajnih varijabli trebalo je postaviti hipoteze i naći vjerojatnost pogotka, preživljavanja koji bi mi vjerojatniji rezultat bio te koliko se isplati riskirati i što bi mogao napraviti kako bi kontrolirao taj rizik jednom kad ga procijenim. A onda sam se sjetio da me zapravo boli kiki i da sam se došao zabaviti i samo zatvorio oči i bacio kocku. Vidi vraga pogreška, ali koga boli briga. Ako želite možemo proći jednom prilikom i napraviti matematiku iza bacanja i pustiti kompjuteru da izračuna određene vjerojatnosti pa pustiti Monte Carlo analizu nad nekim funkcijama da dobijemo optimalne vrijednosti za neke uloge u timu u odnosu na vrijednost figura u pointovima i eventualno ako se osjećamo hrabrim sami bez PCa, ali definitivno ne sad :D Ako ima zainteresiranih nek dođu na grupu i popričamo :D I nema šanse da je netko pročitao ovaj odlomak do kraja, znači nema šanse hahah. Ako je, nek dođe na partiju i platim mu piće. Samo nek se pozove na ovu glupost.

Mislim se ajde ako je Maakrep pogodila jednom može i opet. Puca ona prema onom s rocket launcherom. Protivnik se odlučuje na pucanje nazad. Ja bacam zavidne brojke. Sve nešto 15 i gore osim jedne 8. Protivnik baca lijepu prolaznu 11, pobjeđuje moju 8 i pogađa. Maakrep pokuša preživjet i ne uspije kao ni moji pokušaji sreće u životu. Maakreep umire...jako. 2:1 protivnik.

Click for enlarged picture

Click for enlarged picture

Protivnik potez 2

Protivnik proba neke manevre s pucanjem po mojim jedinicama ali ja sve izbjegnem i zapravo ništa se ne dogodi :D

Moj potez 3

Vidim, situacija postaje zabrinjavajuća. Ako ovako ostane protivnik pobjeđuje. Moram krenuti malo ofenzivnije. Stavljam sve jedinice na vrh zgrade da probam počistiti protivniku 2 lika koja se nalaze iza njegove zgrade. Ako njih počistim, Fraacta može izaći i riješiti onog neugodnog s raketama.

Pucam ja na njega s 3 lika neki i dva puta, on mene nazad s jednim. Ja njemu pogodim jednog i mislim si super 2:2. Pucam s Umbrom, on puca nazad, Umbra promaši i za uzvat dobije metak u butinu. Umbra skoro mrtav ali drži se još. Probam s Fraactom, pucam i kao rezultat Fraacta promaši i dobije metak nazad. Fraacta mrtva.... 3:2 protivnik. Opet nisam ništa napravio.

Click for enlarged picture

Protivnik potez 3

I dragi čitaocu ovdje se priča lagano raspliće. Naime onaj gelipter s raketicama proviri i gađa mog unidrona. Ja probam izbjeći. Ne samo da nisam izbjegao nego je raketa raznijela sva moja 3 lika.... 100:2 za Ivora.

Gotovo. Ivor zasluženo pobjeđuje. Rekli su mi da ovo moram napisati da ne ispadnem loš gubitnik. Duboko u sebi čekam idući vikend da se napričam s ovim likom s raketicama.

Pouka dana: 1) Raketobacači su izgleda za***ana stvar. 2) Kad te kocke neće svejedno je koja ti je lista 3) Svi koji gube se ljute to je poznata stvar

 

Nije bitno što sam izgubio idući put ću naučiti sva pravila svojih likova. Proučiti listu i krenuti malo ozbiljnije prema cilju dominiranja zagrebačkom Infinity scenom!

Latest articles

  • Forbidden Psalm Demo 03
              array(2) {
      ["Article"]=>
      array(10) {
        ["id"]=>
        string(3) "383"
        ["member_id"]=>
        string(2) "56"
        ["title_eng"]=>
        string(23) "Forbidden Psalm Demo 03"
        ["title_hrv"]=>
        string(55) "Demonstracija stolne strateške igre Forbidden Psalm 03"
        ["mask_eng"]=>
        string(23) "forbidden_psalm_demo_03"
        ["mask_hrv"]=>
        string(54) "demonstracija_stolne_strateske_igre_forbidden_psalm_03"
        ["content_eng"]=>
        string(3448) "

    We continue preparations for our traditional Agram Arena Summer - TURM2024 with demo games of Forbidden Psalm, the game that will be played in July at the Arena. In this game, our Ana, the organizer of TURM, sets up a game for Seb and Domagoj, and this time she lets them pick their own crews!

    Click for enlarged picture

    Another game at Ana's, but this time Seb and I didn't play with premade warbands... we chose minis and did the whole warband creation process! The scenario we played was setting up mortsafes and looting tombs. I was extremely lucky with my magician and found 3 treasures in the first tomb, one of which was a relic.

    Click for enlarged picture

    Seb had a little less luck with the treasure, which got him into trouble with the skeletons. As I started the game with a few lucky rolls, I decided to invest in positive karma and help him with the mobs. At the end of the third move, Corpse Collector appeared, a large monster that we decided to defeat with joint forces.

    Click for enlarged picture

    To slow his progress, I summoned a Skeletal Warrior, an affiliated gang member, behind his back. Karma paid off because my gang member, Vid, defeated the Collector with a lucky mace hit and earned another relic!

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    I think we've mastered the rules and independent play quite well, and I'm looking forward to Turm!

    " ["content_hrv"]=> string(3496) "

    Nastavljamo sa pripremama za našu tradicionalnu Agram Arenu Summer – TURM2024 demo partijama Forbidden Psalma, igre koja će se igrati u srpnju na Areni. U ovoj partiji, naša Ana, organizatorica TURMa, organizira partiju za Seba i Domagoja, ali ih prepušta same sebima i pri izboru svojih vojski!

    Click for enlarged picture

    Jos jedan game kod Ane, ali ovaj put Seb i ja nismo igrali s premade warbandama… odabrali smo minije i odradili cijeli warband creation proces! Scenario koji smo igrali je postavljanje mortsafeova i pljackanje grobnica. Imao sam izuzetne srece sa svojim madjionicarem i u prvoj grobnici nasao 3 blaga, od kojih je jedno bila relikvija.

    Click for enlarged picture

    Seb je imao nesto manje srece sa blagom, sto ga je dovelo u nevolju s kosturima. Kako sam igru krenuo s nekoliko sretnih rollova, odlucio sam se investirati u pozitivnu karmu i pomoci mu oko mobova. Na kraju treceg poteza pojavio se Corpse Collector, veliko cudoviste koje smo odlucili savladati zajednickim snagama.

    Click for enlarged picture

    Kako bi usporio njegov napredak, iza ledja sam mu prizvao Skeletalnog ratnika, pridruzenog clana bande. Karma se isplatila jer je clan moje bande, Vid, sretnim pogotkom buzdovana savladao Collectora i zaradio jos jednu relikviju! 

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Mislim da smo poprilicno dobro savladali pravila i samostalnu igru, i veselim se Turmu!

    " ["created"]=> string(19) "2024-04-28 18:58:05" ["modified"]=> string(19) "2024-04-28 18:58:05" } ["Member"]=> array(10) { ["id"]=> string(2) "56" ["group_id"]=> string(1) "2" ["first_name"]=> string(7) "Domagoj" ["last_name"]=> string(5) "Krpan" ["first_name_mask"]=> string(7) "domagoj" ["last_name_mask"]=> string(5) "krpan" ["username"]=> string(7) "Domagoj" ["password"]=> string(40) "fbad52c567fc2f837e1625e28f8b6c4aaa707d8a" ["born"]=> string(19) "2035-05-07 22:33:00" ["created"]=> string(19) "2014-05-07 22:33:57" } }
    Domagoj Krpan, 28th April 2024
  • AGRAM LEGO SECTION - Fourth Lecture and Final Part of the Build
              array(2) {
      ["Article"]=>
      array(10) {
        ["id"]=>
        string(3) "382"
        ["member_id"]=>
        string(2) "35"
        ["title_eng"]=>
        string(63) "AGRAM LEGO SECTION - Fourth Lecture and Final Part of the Build"
        ["title_hrv"]=>
        string(57) "AGRAM LEGO SEKCIJA - Četvrto predavanje i kraj izgradnje"
        ["mask_eng"]=>
        string(63) "agram_lego_section_-_fourth_lecture_and_final_part_of_the_build"
        ["mask_hrv"]=>
        string(56) "agram_lego_sekcija_-_cetvrto_predavanje_i_kraj_izgradnje"
        ["content_eng"]=>
        string(1505) "

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    " ["content_hrv"]=> string(3228) "

    U srijedu 24.4. u sklopu naše Agram Lego Sekcije i službeno smo završili sa serijom predavanja  paralelno sa izradom LEGO makete dvorca Hogwarts!

    Posljednje predavanje u ovoj seriji je počelo u 18:00 i trajalo je otprilike sat vremena u kojem je naš Marko prenio sva iskustva sa putovanja u Billund i posjete Legolandu i Lego House-u.

    Click for enlarged picture

    Ulaz na predavanja je besplatan i otvoren za sve te prijave nisu potrebne.

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Izrada makete je rezervirana za članove Agram Lego Sekcije. Ukoliko se želite uključiti u sljedeće projekte, javite se za više informacija na ums.agram@gmail.com .

    Click for enlarged picture

    Za kraj, ekipa je provela struju, odn. rasvjetu kroz cijelu maketu. 

    Click for enlarged picture

    A rezultat je bio magičan!

    Click for enlarged picture

    " ["created"]=> string(19) "2024-04-24 20:13:19" ["modified"]=> string(19) "2024-04-24 20:13:19" } ["Member"]=> array(10) { ["id"]=> string(2) "35" ["group_id"]=> string(1) "1" ["first_name"]=> string(5) "Marko" ["last_name"]=> string(9) "Paunović" ["first_name_mask"]=> string(5) "marko" ["last_name_mask"]=> string(8) "paunovic" ["username"]=> string(5) "marko" ["password"]=> string(40) "3bd37b326d19d1880d3b93a4b32e8fb3a90fa122" ["born"]=> string(19) "2033-03-07 20:35:00" ["created"]=> string(19) "2009-06-02 20:37:03" } }
    Marko Paunović, 24th April 2024
  • AGRAM LEGO SECTION - Third Lecture and Part Three of the Build
              array(2) {
      ["Article"]=>
      array(10) {
        ["id"]=>
        string(3) "381"
        ["member_id"]=>
        string(3) "100"
        ["title_eng"]=>
        string(62) "AGRAM LEGO SECTION - Third Lecture and Part Three of the Build"
        ["title_hrv"]=>
        string(59) "AGRAM LEGO SEKCIJA - Treće predavanje i nastavak izgradnje"
        ["mask_eng"]=>
        string(62) "agram_lego_section_-_third_lecture_and_part_three_of_the_build"
        ["mask_hrv"]=>
        string(58) "agram_lego_sekcija_-_trece_predavanje_i_nastavak_izgradnje"
        ["content_eng"]=>
        string(3101) "

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    " ["content_hrv"]=> string(4750) "

    U srijedu 17.4. u sklopu naše Agram Lego Sekcije nastavili smo sa serijom predavanja o arhitekturi paralelno sa izradom LEGO makete dvorca Hogwarts!

    Predavanje je počelo u 18:00 i trajalo je otprilike sat vremena uz živu diskusiju o dvorcu Hogwarts, odnosno o stvarnim lokacijama na kojima su filmovi snimani te koji su poslužili kao reference i inspiracija J.K.Rowling prilikom pisanja knjiga o Harryu Potteru.

    Click for enlarged picture

    Ulaz na predavanja je besplatan i otvoren za sve te prijave nisu potrebne.

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Izrada makete je rezervirana za članove Agram Lego Sekcije. Ukoliko se želite uključiti u izgradnju, javite se za više informacija na ums.agram@gmail.com .

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    " ["created"]=> string(19) "2024-04-18 05:39:50" ["modified"]=> string(19) "2024-04-18 20:27:39" } ["Member"]=> array(10) { ["id"]=> string(3) "100" ["group_id"]=> string(1) "2" ["first_name"]=> string(5) "Mario" ["last_name"]=> string(7) "Grgurev" ["first_name_mask"]=> string(5) "mario" ["last_name_mask"]=> string(7) "grgurev" ["username"]=> string(9) "lepimario" ["password"]=> string(40) "11e0b1ecc2c467637dfa513774d2426f3b925264" ["born"]=> string(19) "2003-01-21 09:02:00" ["created"]=> string(19) "2022-01-21 09:02:32" } }
    Mario Grgurev, 18th April 2024
  • AGRAM LEGO SECTION - Second Lecture and Part Two of the Build
              array(2) {
      ["Article"]=>
      array(10) {
        ["id"]=>
        string(3) "380"
        ["member_id"]=>
        string(3) "100"
        ["title_eng"]=>
        string(61) "AGRAM LEGO SECTION - Second Lecture and Part Two of the Build"
        ["title_hrv"]=>
        string(58) "AGRAM LEGO SEKCIJA - Drugo predavanje i nastavak izgradnje"
        ["mask_eng"]=>
        string(61) "agram_lego_section_-_second_lecture_and_part_two_of_the_build"
        ["mask_hrv"]=>
        string(58) "agram_lego_sekcija_-_drugo_predavanje_i_nastavak_izgradnje"
        ["content_eng"]=>
        string(2189) "

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    " ["content_hrv"]=> string(3697) "

    U srijedu 10.4. u sklopu naše Agram Lego Sekcije nastavili smo sa serijom predavanja o arhitekturi paralelno sa izradom LEGO makete dvorca Hogwarts!

    Predavanje je počelo u 18:00 i trajalo je otprilike sat vremena uz živu diskusiju o sakralnoj arhitekturi srednjeg vijeka.

    Ulaz na predavanja je besplatan i otvoren za sve te prijave nisu potrebne.

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Izrada makete je rezervirana za članove Agram Lego Sekcije. Ukoliko se želite uključiti u izgradnju, javite se za više informacija na ums.agram@gmail.com .

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    Click for enlarged picture

    " ["created"]=> string(19) "2024-04-11 05:46:20" ["modified"]=> string(19) "2024-04-11 05:46:20" } ["Member"]=> array(10) { ["id"]=> string(3) "100" ["group_id"]=> string(1) "2" ["first_name"]=> string(5) "Mario" ["last_name"]=> string(7) "Grgurev" ["first_name_mask"]=> string(5) "mario" ["last_name_mask"]=> string(7) "grgurev" ["username"]=> string(9) "lepimario" ["password"]=> string(40) "11e0b1ecc2c467637dfa513774d2426f3b925264" ["born"]=> string(19) "2003-01-21 09:02:00" ["created"]=> string(19) "2022-01-21 09:02:32" } }
    Mario Grgurev, 11th April 2024
  • Streaking Grime Test
              array(2) {
      ["Article"]=>
      array(10) {
        ["id"]=>
        string(3) "379"
        ["member_id"]=>
        string(3) "102"
        ["title_eng"]=>
        string(20) "Streaking Grime Test"
        ["title_hrv"]=>
        string(58) "Testiranje efekta prljavštine koja curi (Streaking Grime)"
        ["mask_eng"]=>
        string(20) "streaking_grime_test"
        ["mask_hrv"]=>
        string(55) "testiranje_efekta_prljavstine_koja_curi_streaking_grime"
        ["content_eng"]=>
        string(3337) "

    I’m planning two larger projects at the moment - firstly a diorama involving a slightly converted Mortisan Boneshaper from the Ossiarch Bonereapers Age of Sigmar faction raising a bunch of skeletons from their graves, and secondly my own converted warband for the game Forbidden Psalm. Both projects have in common that I want to do them in a sort of Grimdark aesthetic, and so I decided to play around with Streaking Grime. To make sure I don’t ruin the big projects though, a test is necessary.

    I’ve had this 3D-printed General Grievous (courtesy of Kiki - thanks Kiki) lying around for a while, and it’s a good test model. The fact that it’s 3D-printed is a positive, as the details are less crisp than with Legion or Shatterpoint models. This will put Streaking Grime’s capabilities to the test, and I’ll see if it flows into the somewhat superficial recesses as well as oils or other washes. First I gave the model a few quick base coats, as well as a coat of matte varnish.

    Click for enlarged picture

    Then I used a cheap synthetic brush to cover the whole model in the Streaking Grime. I left this for 15 minutes.

    Click for enlarged picture

    Recently I found some nice makeup remover brushes at DM, that doesn’t leave any cotton hair on my model as Q-tips tend to do. So I covered one side of this makeup remover with Enamel Odourless Thinner, and left the other side dry. I started with the dry side, removing the surface layer of Streaking Grime from the top parts of the model. Then I used the side with the thinner to remove more Streaking Grime. Eventually I used the same cheap, synthetic brush dipped in the Odourless thinner, to remove even more Grime from the hard to reach places. After just a few minutes of removing the enamel, I had this:

    Click for enlarged picture

    I like how the Streaking Grime washes and weathers my model in one coat, and the tint it gives to colours, especially beiges tones, appeal to me. After a few quick, simple edge highlights, I had this result:

    Click for enlarged picture

    Except for basing and the lightsabers, it’s pretty much finished. All in all this model took me under two hours of painting, and I’ve decided I like the result. I’m going to be using this technique again in my two upcoming projects. Another article with updates on the progress on my Skeleton diorama will follow soon.

    " ["content_hrv"]=> string(3324) "

    Trenutačno planiram dva veća projekta - prvo dioramu koja uključuje malo preuređenog Mortisan Boneshaper iz frakcije Ossiarch Bonereapers Age of Sigmar koji podiže hrpu kosture iz njihovih grobova, a kao drugo moj vlastiti preuređen crew za igru Forbidden Psalm. Oba projekta imaju zajedničko to što ih želim raditi u nekoj vrsti Grimdark estetike pa sam odlučio poigrati se sa Streaking Grimeom. Kako bih bio siguran da neću uništiti velike projekte, test je bio neophodan.

    Ovaj 3D isprintani general Grievous (hvala Kiki) ležao je neko vrijeme, stoga je postao dobar testni model. Činjenica da je ispisan 3D je pozitivna, jer su detalji manje oštri nego s modelima Legion ili Shatterpoint. To će dobro testirati metodu sa Streaking Grimea i vidjet ću hoće li se slijevati u udubine kao i ulja ili druga sredstva za pranje. Prvo sam modelu nanio nekoliko brzih temeljnih slojeva, kao i sloj mat laka.

    Click for enlarged picture

    Zatim sam jeftinim sintetičkim kistom pokrio cijeli model u Streaking Grime. ostavio sam da se suši 15 minuta.

    Click for enlarged picture

    Nedavno sam u DM-u našao lijepe kistove za skidanje šminke, koji ne ostavljaju dlake od pamuka. a što metoda sa štapićima za uši ima tendenciju učiniti. Stoga sam jednu stranu ovog sredstva za skidanje šminke prekrio Enamel Odourless Thinnerom, a drugu stranu ostavio suhom. Počeo sam sa suhom stranom, uklanjajući površinski sloj Streaking Grime s gornjih dijelova modela. Zatim sam upotrijebio stranu s razrjeđivačem uklanjajući višak Streaking Grime. Na kraju sam upotrijebio isti jeftini, sintetički kist umočen u Odourless Thinner, a uklanjanje još više prljavštine s teško dostupnih mjesta. Nakon samo nekoliko minuta skidanja ovo je bio rezultat:

    Click for enlarged picture

    Sviđa mi se kako Streaking Grime pere i njeguje moj model u jednom sloju i nijansu koju daje, posebno bež tonovi. Nakon nekoliko brzih, jednostavnih isticanja rubova, dobio sam ovo:

    Click for enlarged picture

    Osim baze i svjetlosnih mačeva, prilično je gotovo. Sve u svemu ovaj model me oduševio dva sata bojanja i odlučio sam da mi se sviđa rezultat. Ponovno ću koristiti ovu tehniku u moja dva nadolazeća projekta. Još jedan članak s novostima o napretku moje diorame s kosturom slijedi uskoro.

    " ["created"]=> string(19) "2024-04-06 18:08:45" ["modified"]=> string(19) "2024-04-07 17:22:06" } ["Member"]=> array(10) { ["id"]=> string(3) "102" ["group_id"]=> string(1) "2" ["first_name"]=> string(9) "Sebastian" ["last_name"]=> string(8) "Søgård" ["first_name_mask"]=> string(9) "sebastian" ["last_name_mask"]=> string(4) "sgrd" ["username"]=> string(5) "norge" ["password"]=> string(40) "4dea770e7045a97695c7dc529698e85f5dadbded" ["born"]=> string(19) "2003-01-21 09:03:00" ["created"]=> string(19) "2022-01-21 09:03:12" } }
    Sebastian Søgård, 6th April 2024

All articles

Latest battle-reports

All battle-reports